Wyj?tkowo markowa nagroda
Data publikacji: 23.05.2012

drukuj    poleć stronę

O konkursie Welcome 2012, Gdynia 21-11 maja

Konkurs mia? na celu wy?onienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc – prowadzonych przez samorz?dy, lokalny biznes czy uczelnie.

Do pierwszej edycji konkursu mog?y zg?asza? si? podmioty administracji publicznej, uczelnie, firmy (w tym organizacje pozarz?dowe) oraz us?ugodawcy komunikacji marketingowej, którzy zrealizowali projekty na rzecz budowania marki danego miejsca lub s? autorami inicjatyw b?d? producentami produktów, przyczyniaj?cych si? do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca.

Jury ocenia?o projekty, które nie tyle promuj? dane miasto czy region, ale w wyj?tkowy sposób tworz? jego mark?.

O wynikach konkursu zdecydowa?o jury w sk?adzie:

Iwona Bocian-Zaciewska - dyrektor biura marketingu Telewizji Polskiej,
Szymon Sikorski - prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations,
Gra?yna Dra?ba-Derdej - wiceprezydent Uczelni ?azarskiego ds. komunikacji, marketingu i rekrutacji,
dr Marta Here?niak – adiunkt w Katedrze Marketingu Mi?dzynarodowego i Dystrybucji na Uniwersytecie ?ódzkim,
Janusz Kaniewski – projektant, za?o?yciel Kaniewski Haute Design,
Leszek Kurnicki - dyrektor wykonawczy ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej PKN Orlen,
Wojciech Balczun - prezes PKP Cargo,
?ukasz Misiukanis - prezes zarz?du Socializer,
Leszek Stafiej - niezale?ny doradca ds. komunikacji spo?ecznej, marketingowej i mediów,
Wojciech Borowski - CEO Euro RSCG Poland,
Tadeusz ?órawski - prezes Universal McCann.

Nad weryfikacj? zg?osze? i poprawno?ci? g?osowania czuwa?a firma Deloitte.



« cofnij
WSG MBA - Szkoła Biznesu MSP studia łączone Studia i niepełnosprawność Rekrutacja podyplomowe rekrutacja LIPIEC 2013 40plus Ochrona pacjenta AUTOCAD AUTODESK
WSG w gwarach
MBA szkoła biznesu