- Wortal Rekrutacja
- Wortal Studencki
- Wortal Sportowy i AZS
- Wortal Rewitalizacja
- Wortal Kultura
- Praca WSG
- Kompleks Konferencyjno-Usługowy
- Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych
- Konkursy WSG
- Kolegium Badań Stosowanych
- Biblioteka Główna
- Dział Spraw Międzynarodowych (Erasmus)
- Dział Projektów
- Europe Direct w Bydgoszczy
- Wydawnictwo Uczelniane
- Centrum Europejskie
- Szkoła Języków Obcych
O konkursie Welcome 2012, Gdynia 21-11 maja
Konkurs mia? na celu wy?onienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc – prowadzonych przez samorz?dy, lokalny biznes czy uczelnie.
Do pierwszej edycji konkursu mog?y zg?asza? si? podmioty administracji publicznej, uczelnie, firmy (w tym organizacje pozarz?dowe) oraz us?ugodawcy komunikacji marketingowej, którzy zrealizowali projekty na rzecz budowania marki danego miejsca lub s? autorami inicjatyw b?d? producentami produktów, przyczyniaj?cych si? do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca.
Jury ocenia?o projekty, które nie tyle promuj? dane miasto czy region, ale w wyj?tkowy sposób tworz? jego mark?.
O wynikach konkursu zdecydowa?o jury w sk?adzie:
Iwona Bocian-Zaciewska - dyrektor biura marketingu Telewizji Polskiej,
Szymon Sikorski - prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations,
Gra?yna Dra?ba-Derdej - wiceprezydent Uczelni ?azarskiego ds. komunikacji, marketingu i rekrutacji,
dr Marta Here?niak – adiunkt w Katedrze Marketingu Mi?dzynarodowego i Dystrybucji na Uniwersytecie ?ódzkim,
Janusz Kaniewski – projektant, za?o?yciel Kaniewski Haute Design,
Leszek Kurnicki - dyrektor wykonawczy ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej PKN Orlen,
Wojciech Balczun - prezes PKP Cargo,
?ukasz Misiukanis - prezes zarz?du Socializer,
Leszek Stafiej - niezale?ny doradca ds. komunikacji spo?ecznej, marketingowej i mediów,
Wojciech Borowski - CEO Euro RSCG Poland,
Tadeusz ?órawski - prezes Universal McCann.
Nad weryfikacj? zg?osze? i poprawno?ci? g?osowania czuwa?a firma Deloitte.
« cofnij