Marka miasta. Bydgoszcz, czyli co?
Data publikacji: 26.05.2012

drukuj    poleć stronę

Marka miasta. Bydgoszcz, czyli co?
Seminarium i warsztaty 31 maja, Akademicka Przestrze? Kulturalna WSG, ul. Królowej Jadwigi 14, Bydgoszcz
 

ORGANIZATORZY:
Wy?sza Szko?a Gospodarki, Bydgoska Lokalna Organizacja Turystyczna, Laboratorium ?ywej Kultury, BRIEF FOR POLAND


10:00-10:45 Seminarium - wst?p wolny, sala widowiskowa APK
Idea Trójk?ta Efektywno?ci Briefu - dzia?anie na rzecz budowania i rozwoju marek miejsc - wspó?praca administracji publicznej z uczelniami i biznesem; relacja z Welcome Festival w Gdyni – Pierwszego Mi?dzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc.

Dok?adnie rok temu, podczas PR DAY, dyskutowali?my w Wy?szej Szkole Gospodarki o tym, jak mieszka?cy postrzegaj? Bydgoszcz, jak widz? j? s?siedzi, tury?ci z kraju i go?cie zagraniczni. S?uchali?my opinii ludzi sportu, biznesu, kultury, turystyki. Ka?dy mia? swoj? wizj?. Ka?dy postrzega? miasto przez pryzmat swojego ?rodowiska i jego aktywno?ci. Szybko zrozumieli?my, ?e potrzebne s? rozmowy. By?y one ?rodkiem a nie celem. Kolejny krok to warsztaty.

Celem warsztatów by?o przygotowanie do zada? zwi?zanych z procesem budowania strategii wizerunku naszego miasta poprzez:
- wskazanie mechanizmów wspó?pracy pomi?dzy reprezentantami administracji publicznej i przedstawicielami ró?nych ?rodowisk (wyznaczenie ich roli w tym procesie),
- analiza SWOT Bydgoszczy,
- okre?lenie dok?d zmierzamy – jak ma przebiega? ewaluacja w przyj?tym okresie: w jakim miejscu chcemy si? znale?? za rok? Za pi?? i dziesi?? lat?

Sponsorzy pocz?stunku podczas warsztatów - LOKALNE MARKI: Warzelnia Piwa Bydgoszcz, Cukiernia SOWA, Wody Mineralne OSTROMECKO, Soki MARWIT

NASI EKSPERCI:

Grzegorz Kiszluk
Jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 1991 – 1996 dyrektor dzia?u mediów Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Poland. Od 2003 do 2005 r. prezes rady nadzorczej Mi?dzynaro-dowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). Prowadzi wyk?ady z marketingu i reklamy w szko?ach wy?szych. Cz?onek jury festiwali: Crackfilm, Z?ote Or?y, Boomerang, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Prz?s?a 2004” w kategorii budowania mostów mi?dzy ró?nymi pogl?dami i aspektami komunikacji rynkowej, a w szczególno?ci za dzia?ania integruj?ce ró?ne ?rodowiska zawi?zane z komunikacj? rynkow? i pozwalaj?ce wykorzysta? synergi? ich wspó?pracy. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact. Od 1999 w?a?ciciel Wydawnictwa Reklamowego AdPress i redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzeda?y Brief. Inicjator platformy BriefforPoland, od 8 lat obserwuj?cy rynek marketingu miejsc. Twórca platformy wymiany do?wiadcze? mi?dzy regionami. Ambasador Golden Drum w Polsce. Cz?onek rady promocji polskiego sektora rolno-spo?ywczego.

Leszek Stafiej
Niezale?ny doradca ds. komunikacji spo?ecznej, marketingowej i mediów. Publicysta marketingowy. Autor cyklu 130 felietonów marketingowych w miesi?czniku Brief; ekspert panelista TOK FM, RMF FM, PR1, PR3, TVP, TVN, Polsat, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita. Ekspert ds. komunikacji spo?ecznej m.in.: MSZ, MRR, MON, POT, cz?onek rady programowej Fundacji dla Polski. Wyk?adowca: UW, SWPS, SGH, SMR przy Akademii Leona Ko?mi?skiego, MBA przy Uczelni ?azarskiego w Warszawie, Brian Tracy International, autor cyklów seminaryjnych i programów edukacji spo?ecznej, komunikacji i marketingu regionalnego, etyki biznesu i CSR. Wa?niejsze projekty: strategia promocji Warszawy, Krakowa, Bielska-Bia?ej, cz?onek Kolegium Marki Dolnego ?l?ska. Wcze?niej: wspó?za?o?yciel, wiceprezes Radia Zet, Dolno?l?skiego Radia BRW, Dziennika ?ycie; doradca BBC ds. komunikacji spo?ecznej; wiceprezes Mi?dzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA); Prezes Europejskiego Instytutu Marketingu Spo?ecznego (EIMS); cz?onek za?o?yciel Polskiego Towarzystwa Gospodarczego.

 

 



« cofnij
WSG MBA - Szkoła Biznesu MSP studia łączone Studia i niepełnosprawność Rekrutacja podyplomowe rekrutacja LIPIEC 2013 40plus Ochrona pacjenta AUTOCAD AUTODESK
WSG w gwarach
MBA szkoła biznesu